Termékek listázása:
BRT 25 – BRT 50
A csőrehabilitáció folyamatos továbbfejlesztése megköveteli a géptechnológia adaptálását.
Míg a csőgyártók elsősorban a hatékony gyártásra és csomagolásra gondolnak, addig a csőrfektetőknél a szállítás és a feldolgozás a probléma.
Ahhoz, hogy az U-Liner 2150 mm széles és 3200 mm átmérőjű csődobját szállíthassuk, teljesen új rakodási rendszert kellett kidolgozni. A Bagela BKT kábelkocsi-sorozat alapján a rakodóvázat úgy alakították át, hogy a csődobok motorhidraulikusan a hátsó tengely fölé emelhetők és a két tengely között a kerekek fölé süllyeszthetők.
A jármű szinte teljes szélessége rakodótérként használható anélkül, hogy az StVZO szerint megengedett 2550 mm-es szélesség túllépné.
Forgódobos meghajtás fékberendezéssel:
Ez a kiegészítő berendezés biztosítja, hogy a táguló csőgyűrűk ne fussanak át a dob szélén. Ezenkívül a csődob fékezhető vagy hajtható a gumi hajtógörgőn keresztül.
Döntött állapotban, amikor az U-Liner bevezetésre kerül a csatornanyílásba, a dobhajtás is megbillen vele és a hajtógörgő előfeszítve marad a dobon.
BRT 65
Ahhoz, hogy 400 mm-es csőátmérőjű „Compact-Pipe” betéteket lehessen tekercselni, 3700 mm külső átmérőjű csődobokra van szükség.
Ezen követelményeknek megfelelően a BRT 65 nyitott hátú kivitelben készült, amely lehetővé teszi a csődob közvetlenül a pótkocsiba való helyezését.
Az utánfutó alapkivitelben egy oldalra kihajtható hátsó kapuval van felszerelve.
A dob két függőlegesen elhelyezett emelőzsebsor segítségével kerül beemelésre. Az emelőzsebek sorai motor-hidraulikus működtetésűek, egyedileg vezérelhetők és teherrögzítő csavarokkal vannak rögzítve.
A cég saját motoros hidraulikája egy ikerhengeres dobhajtást is hajt, amit dobfékként is használnak.
Kérdése van? Hívjon minket!
Telefon:
+36209391847
email:
paul.resch@maxicont.hu
Resch Paul
Termékfelelős