Termékek listázása:
BRVT 9 és BRVT 16
Számos oka van egy kis csőköteg kocsinak:
- A szabványos csőtekercsek 80%-a 100 m-es tekercshosszal van feltekerve.
- A 750 kg-os hasznos teherbírásával a BRVT 09 megengedett össztömege 1600 kg, ezért személyautó utánfutónak minősíthető.
A 300 m-es csőhosszúságú nagyméretű csőköteg kocsik megengedett össztömege 3000 kg, vontatójárműként kis teherautó vagy tachográfos személygépkocsi szükséges. - A BRVT 09 költséghatékony alternatívája a nagy csőkötegű kocsiknak.
Akár csövek fúróberendezéssel történő behúzásához, akár csőrehabilitációhoz: a városi területeken a munkaterületek nagyon szűkek.
A BRVT 09 csőköteg kocsinál a csövet a kosár tetejétől párhuzamosan a köteggel a jármű tengelye alatt vezetik hátra. Nincs nyomás a teljes csőkötegen.
A gördülési ellenállás kisebb, mint a hagyományos megoldásoknál. A belső görgőkre már nincs szükség, és a cső belső vége behúzható a kötegbe.
BRVT 17
Oldalirányban eltolható határoló rúd a különböző csőköteg szélességek lehatárolásához.
- A gyorscserélő görgőrendszer kb.60%-kal lerövidíti az átalakítási időt, és csökkenti a hengerek két kézzel történő összecsavarásakor keletkező balesetek kockázatát.
- A nagy szabad rakodási szélességnek köszönhetően akár 180 mm-es csőméretek is terhelhetők.
- Lehetővé teszi a HDPE csődobok szállítását és letekercselését is.
- Három csőtekercs egyidejű letekerése lehetséges, csőátmérő: 100 mm, csőtekercs hossza: 100 m.
Figyelem: A belső rétegből kiálló csővéget a csőgallérral egy szintben kell levágni!
BRT 20
A BRT 20 külső segítség nélkül képes felvenni, beemelni és letekercselni a fekvő csőtekercseket.
A függőleges, hidraulikus támasztó, hordozókarok segítségével a különböző átmérőjű csőtekercsek az alsó tartógörgőkre kerülnek leengedésre.
Ezután három belső vezetőgörgőt kerül behelyezésre, és rögzítőcsapokkal rögzítésre
A csőköteg készen áll a tekercselésre.
Mivel a rakodás hátulról történik, a hidraulikus kezelőelemek is ott találhatók.
A rakodókeret forgási tartományában a kezelőállvány védőrúddal van biztosítva.
Még a laposan fekvő csőkötegeket is felemeli a földről a ferde rakodókeret és beforgatja a görgőketrecbe
A fogadó tengely csapágygörgőként készül, és a végein gömb alakú csapágycsapokkal van ellátva. Ez biztosítja, hogy a tengely ne feszüljön még akkor sem, ha az emelőkarok különböző mértékben vannak kinyújtva.
A két határoló kerék segítségével a keskeny, 100 m-es, kötegek a tengely közepén tarthatók.
Figyelem: A belső rétegből kiálló csővéget a csőköteggel egy szintben kell levágni!
Kérdése van? Hívjon minket!
Telefon:
+36209391847
email:
paul.resch@maxicont.hu
Resch Paul
Termékfelelős