Termékek listázása:
BTT 100, BTT 160, BTT 200
Ennek a sorozatnak a kábeldob szállító utánfutóival speciális, 16 t -ig terjedő nehéz, különleges méretű, energiakábeldobokat lehet berakodni, szállítani és a szállított kábelt letekerni. A hátrafelé nyitott U -konstrukció lehetővé teszi a kábeldob közvetlen behelyezését a BTT 100.80 – BTT 200.20 utánfutókba úgy, hogy a dobot már csak két függőlegesen elrendezett emelőzsebsor hidraulikusan felemelheti, és így szállításra- és letekercselésre kész. A standard modellnél a berakodás kézi szivattyúval és két egyedileg szabályozható hidraulikus hengerrel történik.
Vezetési kényelem és terep mobilitás:
A rugós kerékfelfüggesztések úgy vannak egymással összekapcsolva, hogy minden kerék egyenletesen terhelhető a tengelykompenzáló rendszeren keresztül, még nehéz terepen és különböző vonórúd magasságokban is. Ezenkívül a vonószem magassága 750 és 1250 mm között állítható.
Stabilitás:
A robusztus aláfutásgátló elfordítható és eltávolítható. Két erős, kúpos csap kapaszkodik a járművázba. Az aláfutásgátló bezárásra kerül, és így a nyitott „U” zárt, stabil dobozkeret lesz.
Kezelés:
Kezelőszervek a kocsi berakodására, a dobhajtás vezérlésére és a hidraulikus egység elindítására központosítva a bal oldalon elöl találhatóak.
Festés: forgalom piros RAL 3020
Lehetséges kiegészítő felszerelések:
motor-hidraulikus emelőberendezés
motor-hidraulikus emelőberendezés dobhajtással
További zsebek kis kábeldobok felvételére
Kérésre nagyobb dobátmérők és dobszélességek
BTT 131.80V hidraulikával szélesíthető
A megújuló energiák bővítésével, pl. a tengeri szélerőművek és azok összekapcsolása hatalmas hálózatbővítést igényel. Távvezetékek helyett a nagyfeszültségű, nagy vezető keresztmetszetű kábeleket talajba fektetik. Annak érdekében, hogy a lehető legnagyobb hosszúságokat egy darabban fektessék le, a kábelgyártók átálltak a kábelek széles dobon történő szállítására, így a fektetés nem kezelhető hagyományos kábeldob szállító utánfutókkal.
A BTT 131.80 kábeldob szállító utánfutói hidraulikusan szélesíthető. A légrugózásnak köszönhetően az utánfutó oldalra süllyeszthető, hogy alkalmazkodjon a nehéz terepen ferdén álló dobokhoz.
A hátul nyitott U-konstrukció lehetővé teszi egy módosított vonórúd-háromszög használatát, amelyben a kiszélesítéshez használt hidraulikus hengerek vannak elhelyezve.
- A jármű és a dobhajtás egyszerű kiszélesítése a pótkocsi hidraulikájának segítségével történik
- Zárja be a jármű keretét a biztosítócsapokkal rögzítse a kívánt szélességben, és kész
- A dobtengelyeket a megfelelő hosszúságban szállítják a pótkocsin
BTT 131.80V zárt állapotban
Kiszélesítés (nyitás)
Az utánfutó teljes szélessége összecsukott állapotban 2550 mm, az StVZO szerint. Az építési területen legfeljebb 4000 mm szélesítés érhető el. A tiszta rakodási szélesség 1690 mm -ről 3090 mm -re nő. (A méretek a pótkocsi típusától függően változhatnak). A dobhajtás fel van osztva, és kiszélesítésekor automatikusan a szélesítéssel együtt mozog – magával viszi.
BTT 131.80V nyitott állapotban
Kezelés
Az utánfutó berakodására és a dobhajtás vezérlésére szolgáló kezelőszervek a bal hátsó oldalon találhatók. A kiszélesítéshez a vezérlőkarok a bal oldalon vannak elöl. Ennek a funkciónak a használata megköveteli a pótkocsi szélesítés közbeni mozgatását.
Ezenkívül minden hidraulikusan bővíthető pótkocsit merev, karimás kivitelben gyártunk!
BTT 300 hidraulikával szélesíthető
Ennek a sorozatnak az utánfutóival 2200-4500 mm átmérőjű és akár 30 t súlyú, nagy energiájú kábeldobok berakodhatók, szállíthatók és a kábel letekerhető (2200 – 3270 mm csak további kiegészítő zsebekkel együtt), még nagyobb dobátmérőkhöz és dobszélességekhez, az ilyen típusú pótkocsi megoldást kínál.
Az U-alakú, hátul nyitott konstrukció lehetővé teszi a kábeldob közvetlen behelyezését a BTT 300-ba, így a dobot csak két függőleges emelőzseb-sor hidraulikusan emeli, és ezután készen áll a szállításra és a kicsévélésre.
Az utánfutó berakodása szabványos motorhidraulikus emelőberendezéssel történik. A légrugós felfüggesztés lehetővé teszi a BTT 300 oldalsó leengedését, hogy alkalmazkodjon a nehéz terepen álló lejtős dobokhoz. Az utazás során ez a felfüggesztés biztosítja, hogy a teher állandóan eloszlik az összes kerékre.
Lehetséges kiegészítő felszerelések:
Dupla görgős hajtás
További zsebek a kis kábeldobok felvételére
Hidraulikus kiszélesítés
Távirányító
Standard verzió
A standard változatban a BTT 300.10E toldott és sebessége 10 km / h.
A jármű toldásból fakadóan 3 részre bontható és így szállítható.
Távirányító
A pótkocsi rakodása, a kábel fel- és letekercselése (ennek sebessége: gyors vagy lassú) a kezelő optimális rálátásának biztosítása érdekében 10 m hosszú kábellel rendelkező távirányítóval vezérelhető.
Kérésre: hidraulikusan bővíthető változatok.
Kiszélesíthető változat
A kiszélesíthető változat a közutakon való használathoz 2550 mm-es minimális külső szélességre összecsukható közutakon való vezetéshez vagy rakodáshoz. Megengedett sebesség 80 km / h (a nemzeti előírásoktól függően)
A kiszélesíthető változatot közutakon a minimális 2550 mm külső szélesség beállítása után lehet használni.
Megengedett sebesség 80 km/h.
BTT 140.20E
A hátrafelé nyitott U-konstrukció lehetővé teszi a kábeldob közvetlen behelyezését a pótkocsiba, így a dobot csak két függőleges emelőzseb-sor hidraulikusan emeli, így készen áll a szállításra és a lecsévélésre. A standard modellnél a berakodás kézi szivattyúval és két egyedileg szabályozható hidraulikus hengerrel történik.
A BTT 140.20E felszerelését a minimálisra csökkentették annak érdekében, hogy az ár a lehető legalacsonyabb legyen. A standard kivitelben világítás, fékrendszer és sárvédő nélkül készül, de rögzítőfékkel rendelkezik.
Lehetséges kiegészítő felszerelések:
Motor-hidraulikus emelőberendezés és dobhajtás
További zsebek kis kábeldobok felvételére
Sárhányók, világítási rendszer
A pótkocsik felár ellenében szétszerelt változatban is szállíthatók, hogy csökkentsék az szállítási terjedelmet és a szállítási költségeket
Kérdése van? Hívjon minket!
Telefon:
+36209391847
email:
paul.resch@maxicont.hu
Resch Paul
Termékfelelős